Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не е такава - като обикновена скоба, но няма винт нито щифт
    Алфа...всичко друго е компромис!
    http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
    Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
    Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

    Comment


    • Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
      Не е такава - като обикновена скоба, но няма винт нито щифт
      моите ги свалих с островърхи клещи и ножица за ламарина.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • Оправих се и и сложих нов термостат.Сега всичко е ок.
        Алфа...всичко друго е компромис!
        http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
        Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
        Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

        Comment


        • Колеги, да не отварям нова тема - става въпрос за копчето за централното заключване което е на панела до скоростния лост. Въпроса ми е понеже нямам такова в момента ако си намеря от друга кола целия панел ще стане ли при мен или трябват допълнителни кабели нещо. И по-важното е какво му е различното с това ако например се заключвам отвътре от лостчетата на вратите ?
          Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

          Comment


          • Аз досега не знаех, че има екземпляри с такава екстра. Ако искаш да си слагаш такова копче, не е проблем да се свърже така, че да работи. И да няма готово окабеляване и букса за целта, нещата се свеждат до свързването на 3 проводника между въпросното копче и жълтата кутийка, която е зад ICS - а. От електрическа и функционална гледна точка, действието не се различава от това при което за целта се ползва някой от бутоните на вратите.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Аз бих извел бутона от жабката на таблото. Не знам с кой акъл са го сложили там.

              Comment


              • За заблуда на противника.
                Не знам, дали знаете, че бутонът в жабката е подчинен на скоростомера. Т.е - не можеш да отвориш багажника от него, ако колата се движи.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  За заблуда на противника.
                  Не знам, дали знаете, че бутонът в жабката е подчинен на скоростомера. Т.е - не можеш да отвориш багажника от него, ако колата се движи.
                  Точно така, един път още не бях спрял и исках да отворя багажника но не стана!
                  Alfa 166jtd,1999

                  Comment


                  • Аз го изведох на кората на шофьорската седалка
                    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                      Аз го изведох на кората на шофьорската седалка
                      + 1, аз също съм го изкарал там и е много удобно!
                      Alfa 166jtd,1999

                      Comment


                      • Някой може ли да ми снима как го е направил? Писна ми да ме питат постоянно от къде се отваря багажника...

                        Comment


                        • Утре ще снимам!
                          Alfa 166jtd,1999

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Темата, за която говориш не я знам, но мисля, че можеш да изолираш въпросният датчик по следния начин:

                            1 - На друга 166-ца откачаш буксата на ербег - централата и когато има седнал човек на пасажерското място, мериш съпротивлението между пинове 27 и 30 от въпросната букса.

                            2 - На твоята централа откачаш двата кабела от пинове 27 и 30 (може и само единия) и между пиновете свързваш едно съпротивление със стойност такава, каквато си измерил.

                            Това трябва да свърши работа. Преди да разкачаш централата, откачи акумулатора и изчакай 5 - 10 минути.

                            PS:

                            По въпроса за стойността на съпротивлението намерих този пост.
                            От него става ясно, че стойността на резистора трябва да бъде 3,5 килоома.
                            А защо да меря на друг 166-ца? На моята датчика работи, но понякога се бъгва и изписва грешката. На централата ли да меря или на буксата под седалката? По принцип трябва ли да ми мига всеки път лампата на таблото щом седне човек?
                            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                            Opel Astra J
                            ex:
                            Alfa Romeo 164 2.5TD
                            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                              А защо да меря на друг 166-ца? На моята датчика работи, но понякога се бъгва и изписва грешката. На централата ли да меря или на буксата под седалката? По принцип трябва ли да ми мига всеки път лампата на таблото щом седне човек?
                              А ербега реално изключил ли си го от ключалката? Мисля, че индикацията за която говориш трябва да свети само когато са налице 2 условия:

                              1 - Да е изключен пасажерския ербег.
                              2 - Да има седнал човек на седалката.

                              Съветвам те преди да правиш каквото и да било, да почистиш/напръскаш буксата на централата с обезмаслител/контактен спрей. Всичко това може да е в резултат на лоши връзки между пиновете.
                              При мен периодично ми записваше грешка заради детонатора на единия колан. Откакто почистих буксата, грешката не се е появавала.

                              PS:

                              В описанието (user manual) пише следното:




                              което означава, че въпросната индикация мига за около 4 секунди, когато има проблем с другата индикация (оградената в червено). При чек на индикациите тя светва ли?
                              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:28.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Аз досега не знаех, че има екземпляри с такава екстра. ...
                                Ха...аз пък не знаех че има такива без
                                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                                Comment

                                Working...
                                X